Official Site | Discord | Steam | Twitter | Reddit | Twitch | FB | YouTube | Wikia

SFOL 31 - Triple Threat 2 (0/20 - Game Over) Rocks fall - Everyone dies


#9662

Unseen were lucky they killed captain. Cult planned to direct Litten to merc the following night lol.


#9663

Again, i dont think you played bad. Marl did spot how you were acting.


#9664

If Unseen killed sam or htm, that would have been game for us i believe.


#9665

Litten made the best plays, but also made several mistakes. Sarun never reached the highs of Litten, but consistently played well


#9666

Honestly, 100% agree.


#9667

I had a whole lot of plans :frowning:


#9668

So did Sarun


#9669

Every scum game I’m in I try to make this crazy complex plan to win.


#9670

I actually thought Merc was mm tbh. I mean, he went silent d3, and it crossed through my mind that he was scum. Sadly, i kinda did think poke was mm, but with Marl and his tinfoils gone, you were left to cloud peoples minds.


#9671

Marl accused all the scum at some point. He just lost interest in them and lynched a BD instead.


#9672

I dont think he accused me d2 actually. Im not sure.


#9673

Warming! Big tinfoil is comin’ through.

Marl was in fact The Fool because he wanted provoke BD into lynching him.

takes off tinfoil hat


#9674

Honestly, i should have been pinged hard with FK defending Merc for no reason d2. That was an easy lynch imo.


#9675

Nah, he was obviously sheriff


#9676

Since I had to be alive for the puppet to live as long as possible, I was essentially playing cautiously rather than relying on risky plays like that, that, and Max was essentially inactive all game. FK dying wouldn’t be as much as a detriment to the Unseen as me dying here to the Cult.


#9677

Talks about inactivity, has to work again. Fun times for Blizer.


#9678

Easy don’t work


#9679

I mean, i would too. Solic did notice that though, because it was kinda different from your usual playstyle.


#9680

Also, I just noticed that it was Meme, not Soul, who Ordered FK n3.


#9681

Yup. Vital Intel for BD was lost because two people didn’t update their logs