Official Site | Discord | Steam | Twitter | Reddit | Twitch | FB | YouTube | Wikia

Press Ctrl+V (or long press -> paste if you're on mobile)

That’s where you’re wrong kiddo
I don’t think I’m awesome

oh perfect

we can finally agree on something

/s

image

It’s a rpg letter,…

Nice name

“e as pessoas que tao ai nunca vao te ajudar em nada ai tu vai morrer e nenhuma delas aparece no seu funeral”

Kinky

No UA outside Revised Ranger

• Não… - parou por um momento - tinha algo a ver com um anjo. Sei lá. Não lembro direito. Enfim. A magia de conjurar familiar na verdade transforma a forma de um espírito em um animal. Eu fiz isso e sem querer encarnei o espírito da menina que eu amava como familiar. Por algum motivo eu busquei um mago para transformar meu familiar em forma humana.

• Não… - parou por um momento - tinha algo a ver com um anjo. Sei lá. Não lembro direito. Enfim. A magia de conjurar familiar na verdade transforma a forma de um espírito em um animal. Eu fiz isso e sem querer encarnei o espírito da menina que eu amava como familiar. Por algum motivo eu busquei um mago para transformar meu familiar em forma humana.

vcs criariam novos chars ou continuariam com os antigos?

vcs criariam novos chars ou continuariam com os antigos?

stop translating everything I post here it’s scary

231bbda

Sorry I had to xD

stop translating everything I post here it’s scary

It’s a nsfw image so better not

No … “She paused for a moment.” It had something to do with an angel. I do not know. I do not remember. Anyway. The magic of familial conjuring actually transforms the form of a spirit into an animal. I did this and unintentionally embodied the spirit of the girl I loved as familiar. For some reason I sought a magician to turn my family member into a human form.