Official Site | Discord | Steam | Twitter | Reddit | Twitch | FB | YouTube | Wikia

I freakin love this game so much, I wish I could give back to the devs somehow, besides giving them all my money lol


#1

:japanese_ogre:

Besides this game, what’s your favorite game?

Poll time
can vote for more than one

  • GTA (Grand Theft Auto)
  • Skyrim
  • Fallout series
  • Destiny
  • Town of Salem
  • Darkest Dungeon
  • Fortnight (lul)
  • PUBG
  • Dead By Daylight
  • Chess
  • League of Legends
  • WoW
  • FIFA
  • Overwatch
  • DOTA
  • Dark Souls
  • Pokemon
  • Call of Duty
  • Zelda

0 voters

If you don’t see you’re game here, just post below.
Anyways, back to the grind. Love y’all!


#2

Where is Stellaris :angry:


#3

CK2 aswell :wink:


#4

Dang never heard of it I’ll have to try it out
, been playing Rimworld.


#5

It’s like Rimworld I’m pretty sure


#6

Also Stellaris is 60% off on steam rn ya’ll :wink:


#7

I love any game that has to do with space


#8

ADs are getting smarter


#9

https://steamcommunity.com/id/ToL_luxy/screenshots/?appid=281990

Here’s a picture of my current campaign


#10

Where is Discord

You can count Discord as a game

Playing with other people’s emotions, days, very realistic 10/10


#11

No battlefield and Titanfall reeeeee


#12

All manner of diversion and dalliance await those who cross the threshold with coin in hand.


#13

I like how chess in the lead. LOVE CHESS. Anyone got a chess.com account? I’m only a 700 player but love the game


#14

I was gonna put Battlefield in there, but there’s a 20 choice max limit


#15

Where is Rainbow Six: Siege :angry:


#16

Chess is fine, BUT I WANT MY PUNCH-OUT DAMMIT
Also people will probably want you to include Smash Bros and Mario Kart.


#17

My brother plays the shit out of that game


#18

Good point. I need to work on my poll building skills


#19

Replace Zelda with Roblox/Minecraft


#20

Glad no one picked CoD tho

Newer ones suck

I miss MW2 and WaW already