Official Site | Discord | Steam | Twitter | Reddit | Twitch | FB | YouTube | Wikia

Experimental Forum of Lies 2 - Canned


#1808

@Margaret check discord plz


#1809

I use Zone to attack FK N1.

Wazza to Geyde N2.

Isaac to Geyde N3.


#1810

Why was this game canned?


#1811

We used 2 for 1 on marg and squid… So there would be 4 deaths and easy win for us with alice as king.


#1812

You don’t want to know


#1813

What’s wrong with you mate


#1814

I lust for your body :wink:


#1815

Marl decided to leave the forums I think.


#1816

I wanted to side nk

But not anymore


#1817

Aww.


#1818

Stonewall on marg I pulled out of my ass btw, alice didn’t even try to visit marg, funny that it actually happened.


#1819

I was Sheriff


#1820

@astand holy shit I was gonna check you


#1821

I guess this refers mostly to d2? You are right, of course.


#1822

@Frostwolf103 what were you?


#1823

I mean, that would be ns and you would be dead.


#1824

Starting assassin.


#1825

I had that feeling inside me you were scum.


#1826

Who was convert


#1827

Yep.

I kind of knew you were scum.

Probably should have signaled harder.